niedziela, 23 stycznia 2011

serwetki frywolitkowe kolorowe

Kiedyś nakupiłam nici "Basaka" bo robiłam biżuterię, 
teraz już nie robię a nici mi pozostały.
Postanowiłam więc je wykorzystać na serwetki kolorowe.
Jednymi z nici jakie mi pozostały były w kolorze pudrowy róż bardzo ładne,
a miałam 300 g, wpadłam na pomysł zrobienia serwetki dużej 
i wyszła mi taka w rozm. 74 x 67 cm nici jeszcze mi pozostały
Może to być przykrycie do wózka, kapka do łóżeczka dla dziewczynki i serwetka na stół.
wzór jest w "Moje Robótki 3/2006"






3 komentarze:

  1. Che meraviglia e quanto lavoro.
    A presto

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Pani Ireno:)

    Mam maleńką prośbę, czy mogłaby Pani udostępnić wzór na tę dużą serwetkę.
    pozdrawiam cieplutko

    Jolanta

    OdpowiedzUsuń
  3. super, podoba mi się to, że pominęłaś pikotki. Wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.