piątek, 21 stycznia 2011

Kwiatki frywolitkowe i kapelusik

Jak już pisałam że mieszkam w Italii.
Mam tu koleżanki Włoszki, jak chodziłam na kurs, aby poznać tajniki robienia frywolitek poznałam też inne osoby które tak jak ja chciały nauczyć się tej sztuki.
Niedawno jedna z nich przyszła do mnie i poprosiła, abym zrobiła jej 150 kwiatków.

oto wzorek na te kwiatki, usztywniam środkiem do usztywniania "ługa" natomiast w pikotki żeby ładnie wyglądały wkładam wykałaczki lub patyki do szaszłyków w zależności od ich wielkości.

do kapelusika przykleiłam kryształy swaroskiego

2 komentarze:

  1. Pięknie prezentują sie te kwiatuszki. Dziękuję za wzorek.. Przyda się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy wychodzą z Pani rąk. Kwiatki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.